ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ:

Νέα

Γραμματεία Διεύθυνσης

  • Γραμματειακή Υποστήριξη
  • Αθήνα
  •  

Δημοσιεύθηκε σήμερα

  • Πλήρης Απασχόληση
  •  
  •  

 

KSM

Description

Στην ΚSM, έχουμε ως αποστολή μας να είμαστε ο στρατηγικός συνεργάτης των εταιρειών σε θέματα Ανθρώπινου Δυναμικού και παράλληλά να συμβάλλουμε στην επαγγελματική εξέλιξη και ικανοποίηση των στόχων των υποψηφίων.    

Με γνώμονα τις θεμελιώδεις αξίες μας και μέσα από τις εξατομικευμένες πρακτικές μας, φροντίζουμε να φέρουμε κοντά τους εργαζόμενους και τις εταιρείες, δίνοντας και στις δυο κατευθύνσεις την υπηρεσία που θα συμβάλει στους στόχους και στις επιθυμίες τους, για ένα ποιοτικό και δημιουργικό μέλλον.     

Στο πλαίσιο αυτό, αναζητούμε για λογαριασμό πελάτη μας:  Γραμματεία Διεύθυνσης

Περιγραφή Ρόλου

Αναζητούμε έναν/μία ικανό/ή επαγγελματία για τη θέση της Γραμματείας Διεύθυνσης, ο οποίος/η οποία θα συνεργάζεται στενά με την επικεφαλής γραμματέα και θα υποστηρίζει την καθημερινή λειτουργία της Διοίκησης. Ο/Η ιδανικός/ή υποψήφιος/α πρέπει να διαθέτει σχετική προϋπηρεσία, εξαιρετικές επικοινωνιακές δεξιότητες, οργανωτικότητα και ευχέρεια στην επικοινωνία με υψηλόβαθμα στελέχη και συνεργάτες.

Κύριες Αρμοδιότητες

  • Υποστήριξη της Διοίκησης σε διοικητικά και οργανωτικά καθήκοντα.
  • Συνεργασία με την επικεφαλής γραμματέα για τη διαχείριση προγραμμάτων και προτεραιοτήτων.
  • Διαχείριση εισερχόμενης και εξερχόμενης επικοινωνίας (τηλέφωνα, email, επιστολές).
  • Οργάνωση και προετοιμασία συναντήσεων, παρουσιάσεων και ταξιδιών.
  • Διατήρηση αρχείων και εγγράφων, διασφαλίζοντας την εμπιστευτικότητα.
  • Επαγγελματική επικοινωνία με υψηλόβαθμα στελέχη, συνεργάτες, πελάτες και εμπλεκόμενους.
  • Παρακολούθηση και υποστήριξη στην εκτέλεση αποφάσεων της Διοίκησης.

Requirements

Απαιτούμενα Προσόντα

  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση γραμματειακής υποστήριξης.
  • Εξαιρετική γνώση ελληνικών και αγγλικών, γραπτά και προφορικά.
  • Ικανότητες επικοινωνίας και συνεργασίας 
  • Εξαιρετική οργανωτικότητα και ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών εργασιών.
  • Εξοικείωση με εργαλεία γραφείου (MS Office)
  • Ευελιξία, διακριτικότητα και επαγγελματική συμπεριφορά.
  • Αντίληψη προτεραιοτήτων και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων.