Back Office Assistant (Κηφισιά)
- Υπάλληλοι / Στελέχη Γραφείου
- Κηφισιά
Δημοσιεύθηκε πριν άνω του 1 μήνα
- Πλήρης Απασχόληση
Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης. H Adecco, για λογαριασμό πελάτη της, ναυτιλιακής εταιρίας, αναζητά ένα (1) άτομο για τη στελέχωση της παρακάτω θέσεως:
Back Office Assistant
(Κηφισιά)
Περιγραφή Θέσης
- Αρχειοθέτηση πελατών
- Δημιουργία και ενημέρωση αρχείων, διασφαλίζοντας την ακρίβεια και την εγκυρότητα των πληροφοριών
- Παρακολούθηση προμηθειών και διαχείριση ελλείψεων
- Εκτέλεση καθηκόντων υπαλλήλου υποδοχής όταν απαιτείται
Προφίλ Υποψηφίου
- Πτυχίο Δημόσιας Διοίκησης ή συναφούς κλάδου
- 2-3 χρόνια εμπειρία σε αντίστοιχη θέση
- Γνώση υπολογιστικών συστημάτων
- Άριστη γνώση Αγγλικών
- Άριστες γνώσεις MS Excel
- Δεξιότητες προφορικής και γραπτής επικοινωνίας
- Οργανωτικές δεξιότητες
- Αποτελεσματική διαχείριση χρόνου
Παροχές Εταιρείας
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Φιλικό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνήσουμε με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση για να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη.
Για περισσότερες θέσεις εργασίας επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας www.adecco.gr και καταχωρίστε το βιογραφικό σας σημείωμα στη βάση μας. Για την καταχώριση του βιογραφικού σας στη βάση της Adecco προτείνεται η χρήση του Google Chrome.
Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.