ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ:

05/12

Back Office Assistant (Κηφισιά)

  • Υπάλληλοι / Στελέχη Γραφείου
  • Κηφισιά
  •  

Δημοσιεύθηκε πριν 2 εβδομάδες

  • Πλήρης Απασχόληση
  • 3 - 5 έτη προϋπηρεσία
  •  

 

Adecco HR

Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης. H Adecco, για λογαριασμό πελάτη της, ναυτιλιακής εταιρίας, αναζητά ένα (1) άτομο για τη στελέχωση της παρακάτω θέσεως:

Back Office Assistant (Κηφισιά)

Περιγραφή Θέσης

  • Αρχειοθέτηση πελατών
  • Δημιουργία και ενημέρωση αρχείων, διασφαλίζοντας την ακρίβεια και την εγκυρότητα των πληροφοριών
  • Παρακολούθηση προμηθειών και διαχείριση ελλείψεων
  • Έκδοση Τιμολογίων
  • Επικοινωνία με πελάτες

Προφίλ Υποψηφίου

  • Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων, Δημόσιας Διοίκησης ή/και συναφούς κλάδου
  • Προϋπηρεσία 3-5 έτη σε αντίστοιχη θέση
  • Γνώση υπολογιστικών συστημάτων (ERP)
  • Άριστες γνώσεις MS Office (Excel)
  • Άριστη γνώση Αγγλικών
  • Έμφαση στη λεπτομέρεια
  • Οργανωτικές δεξιότητες & αποτελεσματική διαχείριση χρόνου

Παροχές Εταιρείας

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Φιλικό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας

Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνήσουμε με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση για να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη.

Για περισσότερες θέσεις εργασίας επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας www.adecco.gr και καταχωρίστε το βιογραφικό σας σημείωμα στη βάση μας. Για την καταχώριση του βιογραφικού σας στη βάση της Adecco προτείνεται η χρήση του Google Chrome.

Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.