υποβάλεις αίτηση για τη θέση εργασίας

customer experience administrator

Για να υποβάλεις την αίτησή σου για αυτή τη θέση εργασίας απαιτείται η δημιουργία ενός προσωπικού λογαριασμού my Randstad Hellas. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορείς να παρακολουθείς άμεσα τις αιτήσεις σου αλλά και να πραγματοποιείς νέες αιτήσεις πιο γρήγορα.

προσωπικά στοιχεία

  • 8 χαρακτήρες
  • 1 πεζό γράμμα
  • 1 κεφαλαίο γράμμα
  • 1 αριθμός
επιλογή αρχείου ή σύρε τα αρχεία εδώ

.pdf, .doc, .docx, .rtf, .txt, .csv, .jpg, .jpeg / μέγιστο όριο 8 mb

σύρε τα αρχεία εδώ

    υποβάλεις αίτηση για τη θέση εργασίας

    περιοχή Nea Ionia, Attica,
    τύπος εργασίας Μόνιμη,
    ημερομηνία δημοσίευσης 3 απριλίου 2025,
    κωδικός θέσης εργασίας 56451,

    We are actively looking for a Customer Experience Administrator to join a leading organization of home appliances in Europe!

    Work side-by-side with the contact center team to professionally grow and inspire! Unleash your passion for impactful learning initiatives and shape the future as a Customer Experience Administrator.

    If you're interested in driving meaningful results, read further and apply today!