Βοηθός Λογιστηρίου
- Οικονομική διεύθυνση
- Χρηματοοικονομικά
- Μαρούσι
Δημοσιεύθηκε πριν 4 ημέρες
- Πλήρης Απασχόληση
Συμβουλευτική εταιρεία με έδρα το Μαρούσι αναζητά εργαζόμενο για το Τμήμα Λογιστηρίου. Το άτομο αυτό θα αναλάβει την ορθή και έγκαιρη καταχώριση όλων των λογιστικών γεγονότων σύμφωνα με τη λογιστική/φορολογική νομοθεσία καθώς και την παρακολούθηση των απαιτήσεων και των υποχρεώσεων της εταιρείας.
Κύριες Αρμοδιότητες:
- Έκδοση τιμολογίων παροχής υπηρεσιών προς τους πελάτες της εταιρείας βάσει των υφιστάμενων συμβάσεων και όρων τιμολόγησης
- Ημερήσια αποστολή τιμολογίων μέσω της πλατφόρμας Mydata της ΑΑΔΕ και έλεγχος σφαλμάτων για διόρθωση αυτών
- Ημερήσιος έλεγχος υπολοίπων / καρτελών πελατών/προμηθευτών
- Καταχώρηση πληρωμών προς τους προμηθευτές της εταιρείας
- Καταχώρηση λογιστικών εγγραφών
- Συμμετοχή στη διοικητική υποστήριξη του Πιστωτικού Ελέγχου
- Αρχειοθέτηση παραστατικών
Εκπαίδευση – Γνώσεις:
- Πτυχίο ΑΕΙ / ΤΕΙ στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, Οικονομικά, Λογιστική ή συναφές αντικείμενο
- Καλή χρήση Excel, Word
- Καλή γνώση Αγγλικών
- Γνώση ERP Softone
Εμπειρία:
- Αναγνωρισμένη εμπειρία 2 ετών σε ανάλογη θέση
Δεξιότητες Συμπεριφοράς:
- Ικανότητα επικοινωνίας & συνεργασίας
- Ικανότητα αποτελεσματικής διαπραγμάτευσης
- Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση εσωτερικών και εξωτερικών συνεργατών
- Προσανατολισμός στην ποιότητα
- Οργανωτική ικανότητα
- Ομαδικό πνεύμα
- Ικανότητα αποτελεσματικής διαχείρισης & επίλυσης προβλημάτων
- Αντοχή στην πίεση
- Προσαρμοστικότητα
- Διαχείριση ευαίσθητων και εμπιστευτικών πληροφοριών
- Ευχέρεια με τους αριθμούς
Η εταιρεία προσφέρει:
- Συνεχής εκπαίδευση
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Ευχάριστο περιβάλλον
- Περιβάλλον ίσων ευκαιριών
- Πιστοποιημένος εργοδότης Great Place to Work