ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ:

16/12

Account Coordinator

  • Εξυπ. Πελατών / Tηλεπωλήσεις
  • Αθήνα
  •  

Δημοσιεύθηκε πριν 5 ημέρες

  • Πλήρης Απασχόληση
  •  
  •  

 

GEP

Description

Η GEP, η κορυφαία εταιρεία στον χώρο της Υγείας και Ασφάλειας στην Εργασία στην Ελλάδα αναζητά Account Coordinator για το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.

Η εταιρεία παρέχει υπηρεσίες υγείας και ασφάλειας σε περισσότερες από 2.500 εταιρείες και 250.000 υπαλλήλους σε όλη την Ελλάδα. Το όραμά της GEP είναι να γίνει η κουλτούρα Υγείας & Ασφάλειας πυλώνας ευημερίας και βιώσιμης ανάπτυξης για κάθε οργανισμό, κάθε εργαζόμενο, κάθε άτομο.

Το πάθος για ανάπτυξη και εξέλιξη, οδηγεί σε μια συνεχή έρευνα ταλαντούχων ανθρώπων που μπορούν να ενισχύσουν την αποστολή της εταιρείας, να εφαρμόσουν τη στρατηγική και να ταιριάζουν με το θετικό και ανθρωποκεντρικό εταιρικό προφίλ της.

Βασική Αποστολή Θέσης:

Αποστολή του ρόλου είναι η βέλτιστη εξυπηρέτηση του πελάτη και η σωστή επικοινωνία όλων των θεμάτων που άπτονται της εύρυθμης συνεργασίας μας με τους υφιστάμενους πελάτες της εταιρίας. Ο ρόλος αυτός γεφυρώνει την πρώτη γραμμή των βασικών υπηρεσιών της GEP ευθυγραμμίζοντας τα αιτήματα του πελάτη με τις ιδιαιτερότητες κάλυψης των συνεργατών ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη ικανοποίηση από όλους τους εμπλεκομένους.

Κύριες Αρμοδιότητες:

  • Επικοινωνία και προσωπική διαχείριση ανατεθειμένου πελατολογίου
  • Διαχείριση αιτημάτων πελατών και παραπομπή στα αρμόδια υπόλοιπα τμήματα του οργανισμού
  • Αρχική διαχείριση παραπόνων και αναβάθμιση ζητημάτων προς την ορθή επίλυση των προβλημάτων εξυπηρέτησης που εντοπίζονται
  • Υλοποίηση ιδιαιτεροτήτων και συμφωνιών όπως αποτυπώνονται στη σύμβαση μεταξύ της εταιρίας και του πελάτη
  • Ανανέωση υπηρεσιών σε ετήσια βάση των αορίστου χρόνου συμβάσεων
  • Επικοινωνία και ορθή αξιοποίηση συνεργατών για την υλοποίηση των υπηρεσιών
  • Επικοινωνία και διαχείριση των αρμόδιων φορέων δημοσίου (ΣΕΠΕ, ΚΕΠΕΚ, ΚΜΛΕ κλπ)
  • Ολοκλήρωση ενεργειών θεώρησης προγραμμάτων του πελάτη και εξουσιοδοτημένη χρήση της πλατφόρμας ΟΠΣ - ΣΕΠΕ για λογαριασμό του πελάτη
  • Επικοινωνία βασικού υλικού Υγείας & Ασφάλειας και οδηγιών προς τον εργοδότη
  • Επικοινωνία για τη μέτρηση της ικανοποίησης πελατών υπό τη μορφή καμπάνιας σε συγκεκριμένες κατηγορίες πελατολογίου σε συνεργασία με το marketing
  • Επίλυση προβλημάτων υλοποίησης έργου που σχετίζονται με συνεργάτες ή/ και προγράμματα επισκέψεων για τη μέγιστη ικανοποίηση συνεργατών – πελατών
  • Καταγραφή υψηλής ακρίβειας δεδομένων στο σύστημα ERP-CRM της εταιρίας
  • Συνεργασία με τμήματα Sales & Contracts και Finance για την ορθή υλοποίηση των όρων υπηρεσίας

Requirements

Εκπαίδευση – Γνώσεις:

  • Πολύ καλή γνώση βασικών αρχών επικοινωνίας
  • Εξαιρετική γνώση MS Office
  • Άριστη γνώση χρήσης Η/Υ
  • Άριστη γνώση Αγγλικών

Εμπειρία:

  • Επιθυμητή προϋπηρεσία σε θέσεις indoor sales & customer service

Δεξιότητες Συμπεριφοράς:

  • Ικανότητα αναλυτικής σκέψης
  • Οργανωτικές ικανότητες
  • Ικανότητα επικοινωνίας
  • Δημιουργικότητα και ικανότητα εμπορικής σκέψης
  • Ομαδικότητα
  • Πρωτοβουλίες και καινοτομία

Benefits

  • Συνεχής εκπαίδευση
  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Ευχάριστο περιβάλλον
  • Περιβάλλον ίσων ευκαιριών
  • Πιστοποιημένος εργοδότης Great Place to Work