ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ:

22/11

Junior IT Help Desk Technician

  • Πληροφορική / Τηλεπικοινωνίες
  • Αθήνα
  •  

Δημοσιεύθηκε πριν άνω του 1 μήνα

  • Πλήρης Απασχόληση
  •  
  •  

 

ΖΑΡΙΦΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε. ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ & ΕΛΕΓΧΟΥ

Περιγραφή Θέσης ΕργασίαςJunior IT Help Desk Technician

Απαραίτητα προσόντα

  • Πτυχίο IEK ή ΑΕΙ Πληροφορικής ή συναφούς αντικειμένου
  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση (επιθυμητή
  • Γνώση λειτουργίας δικτύων TCP/IP
  • Γνώση σε VPN, Firewalls, Routers, Switches
  • Γνώση Active Directory, DNS και DHCP
  • Καλή γνώση Αγγλικών
  • Δίπλωμα οδήγησης
  • Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις
  • Όρεξη για δουλειά και ευχέρεια εργασίας σε απαιτητικό περιβάλλον

Προσωπικά χαρακτηριστικά

  • Άριστες γνώσεις Ελληνικών ομιλίας & γραφής
  • Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Μεθοδικότητα και συνέπεια
  • Δυνατότητα λήψης αποφάσεων
  • Ομαδικότητα και συνεργασία

Περιγραφή θέσης

Αναζητούμε Junior IT Help Desk Technician προκειμένου να παρέχει τεχνική υποστήριξη στους χρήστες και να διασφαλίζει την ομαλή λειτουργία των συστημάτων πληροφορικής.

Ο ιδανικός υποψήφιος θα αντιμετωπίζει και θα επιλύει ζητήματα υλικού και λογισμικού, θα διαχειρίζεται λογαριασμούς χρηστών και θα βοηθάει στη συντήρηση του δικτύου. Θα διαδραματίσει κρίσιμο ρόλο στη διατήρηση της υποδομής πληροφορικής και στην παροχή άριστης εξυπηρέτησης πελατών.

Ευθύνες

  • Βοήθεια στη διαχείριση της τοπικής υποδομής πληροφορικής, συμπεριλαμβανομένων κεντρικών συστημάτων (π.χ. Active Directory), δικτύων, τηλεπικοινωνιών και υπολογιστικού εξοπλισμού τελικών χρηστών.
  • Εγκατάσταση και διαμόρφωση εφαρμογών λογισμικού σύμφωνα με τις παρεχόμενες προδιαγραφές και τις απαιτήσεις του χρήστη.
  • Παροχή υποστήριξης για την αντιμετώπιση προβλημάτων συστημάτων εφαρμογών.
  • Αναγνώριση και αντιμετώπιση τυχόν ελλείψεων ή ζητημάτων με εξοπλισμό υπολογιστή ή δικτύου.
  • Επικοινωνία και συντονισμός με παρόχους υλικού και υπηρεσιών για την διασφάλιση της έγκαιρης συντήρησης και υποστήριξης.
  • Προσδιορισμός τομέων προς βελτίωση στις τρέχουσες διαδικασίες πληροφορικής και προτάσεις βελτίωσης για την αύξηση της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας.
  • Προετοιμασία αναφορών IT για την παρακολούθηση της απόδοσης του συστήματος, την τεκμηρίωση των επιλυμένων προβλημάτων και την επισήμανση τυχόν βελτιώσεων που έγιναν.

Η Εταιρεία προσφέρει

  • Ανταγωνιστικό μηνιαίο μισθό
  • Ιδιωτική ασφάλιση
  • Συνεχής εκπαίδευση
  • Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
  • Συνεχείς ευκαιρίες μάθησης και ανάπτυξης στον κλάδο της πληροφορικής
  • Σύγχρονο, σταθερό και απαιτητικό περιβάλλον εργασίας
  • Early Friday τη θερινή περίοδο

Αν επιθυμείτε να κάνετε καριέρα στη μεγαλύτερη εταιρεία Συστημάτων Ασφαλείας & Ελέγχου με ηγετική θέση στην αγορά και σας διακρίνει η ομαδικότητα, η συνέπεια και ο επαγγελματισμός, παρακαλώ στείλτε το  Βιογραφικό σας  Σημείωμα, με την ένδειξη-Θέμα «Για τη Θέση IT Help Desk Technician».