Customer Care Specialist
- Εξυπ. Πελατών / Tηλεπωλήσεις
- Πληροφορική / Τηλεπικοινωνίες
- Αθήνα
Δημοσιεύθηκε πριν 7 ημέρες
- Πλήρης Απασχόληση
Κωδικός Θέσης: 21
H Mediatel δραστηριοποιείται στον χώρο των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών από το 1995 και κατέχει ηγετική θέση παρέχοντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες τηλεφωνικής εξυπηρέτησης. Οι άνθρωποί μας και το ομαδικό πνεύμα συνεργασίας αποτελούν τα βασικότερα στοιχεία που προσδίδουν αξία στις υπηρεσίες και στην εικόνα μας, θέτοντας τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα, ως το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της εταιρείας το οποίο είναι εμφανές σε όλα τα τμήματα, τις ομάδες και τις δράσεις της.
H Mediatel σε συνεργασία με τον μεγαλύτερο τηλεπικοινωνιακό όμιλο της Ελλάδας αναζητά στελέχη για θέσεις Customer Care Specialist .
Περιγραφή θέσης
Οι κάτοχοι των θέσεων θα είναι υπεύθυνοι για την Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Εταιρικών Πελατών κορυφαίας εταιρείας στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών και της ψυχαγωγίας,στοχεύοντας στην άριστη κάλυψη των αυξανόμενων αναγκών των πελατών.
Επιθυμητά Προσόντα
- Απόφοιτος ΑΕΙ / ΤΕΙ / ΙΕΚ
- Προϋπηρεσία σε αντίστοιχο κλάδο θα συνεκτιμηθεί
- Καλή γνώση Αγγλικών
- Καλή γνώση χειρισμού εφαρμογών MS Office και CRM
- Δυνατότητα εργασίας σε κυλιόμενο ωράριο βαρδιών (Δ-Π)
- Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες
- Ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
- Διάθεση για μάθηση και αυτοβελτίωση
Η εταιρεία προσφέρει
- Πλήρη απασχόληση
- Σταθερό μηνιαίο μισθό με ασφαλιστική κάλυψη ΙΚΑ
- Εκπαίδευση με αποδοχές από πιστοποιημένους εκπαιδευτές
- Δυνατότητα ευέλικτης εργασίας (συνδυασμός δια ζώσης και τηλεργασίας)
- Ανταγωνιστηκά Bonus
- Επαγγελματική εξέλιξη
- Συνεχή εκπαίδευση
- Φιλικό περιβάλλον εργασίας
- Εύκολη πρόσβαση στην εταιρεία (πλησίον μετρό Πανόρμου)
Για όλα τα βιογραφικά θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια.
Αποστολή Βιογραφικών με κωδικό: 21