ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ:

21/11

Technical Support Engineer

  • Πληροφορική / Τηλεπικοινωνίες
  • Αθήνα
  •  

Δημοσιεύθηκε πριν 12 ημέρες

  • Πλήρης Απασχόληση
  •  
  •  

 

SPACE HELLAS A.E.

Technical Support Engineer


Γενική Διεύθυνση ICT Solutions & Customer Operations, Τόπος απασχόλησης: Αθήνα

Σύντομη περιγραφή καθηκόντων:

Διαχείριση αιτημάτων πελατών, παρακολούθηση συστημάτων, βλαβοληψία και αποκατάσταση βλαβών

Αναλυτική περιγραφή καθηκόντων:

  • Λήψη και διαχείριση αιτημάτων πελατών, μέσω ticketing system
  • Ανάθεση και συντονισμός εργασιών σε τεχνικούς και συνεργάτες
  • Παρακολούθηση εργασιών μέχρι την ολοκλήρωση τους και έλεγχος βάσει συμβολαίων πελατών
  • Διασφάλιση απαιτήσεων SLAs  
  • Εξ’ αποστάσεως διερεύνηση αιτημάτων, αποκατάσταση βλαβών για συγκεκριμένες υπηρεσίες και πελάτες
  • Παρακολούθηση και διαχείριση συστημάτων πελατών με χρήση εργαλείων managed services
  • Τήρηση διαδικασιών για τη σωστή κλιμάκωση μη εξυπηρετούμενων αιτημάτων στις αρμόδιες ομάδες (Level 2, Level 3)
  • Reporting

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ (ή ανάλογο του εξωτερικού) στο κλάδο Πληροφορικής / Τηλεπικοινωνιών
  • Διαπιστωμένη εμπειρία 2 ετών σε αντίστοιχη θέση
  • Πολύ καλή γνώση περιβάλλοντος Windows
  • Πολύ καλή γνώση MS Office (excel, word)
  • Άριστη γνώση Αγγλικών (προφορικά & γραπτά)

Επιθυμητά Προσόντα:

  • Δυνατότητα εργασίας σε βάρδιες 24*7

Προσωπικά χαρακτηριστικά:

  • Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Ανεπτυγμένη ικανότητα εξυπηρέτησης πελατών
  • Διάθεση για απόκτηση και μετάδοση γνώσεων
  • Ικανότητα διάγνωσης, ανάλυσης και επίλυσης προβλημάτων
  • Μεθοδικότητα και συνέπεια
  • Ομαδικότητα και συνεργασία
  • Δυνατότητα λήψης αποφάσεων

Η εταιρία προσφέρει:

  • Άριστο εργασιακό περιβάλλον
  • Προοπτικές εξέλιξης
  • Συνεχή εκπαίδευση
  • Πρόγραμμα ομαδικής ασφάλισης.