Technical Support Engineer
- Πληροφορική / Τηλεπικοινωνίες
- Αθήνα
Δημοσιεύθηκε πριν 12 ημέρες
- Πλήρης Απασχόληση
Technical Support Engineer
Γενική Διεύθυνση ICT Solutions & Customer Operations, Τόπος απασχόλησης: Αθήνα
Σύντομη περιγραφή καθηκόντων:
Διαχείριση αιτημάτων πελατών, παρακολούθηση συστημάτων, βλαβοληψία και αποκατάσταση βλαβών
Αναλυτική περιγραφή καθηκόντων:
- Λήψη και διαχείριση αιτημάτων πελατών, μέσω ticketing system
- Ανάθεση και συντονισμός εργασιών σε τεχνικούς και συνεργάτες
- Παρακολούθηση εργασιών μέχρι την ολοκλήρωση τους και έλεγχος βάσει συμβολαίων πελατών
- Διασφάλιση απαιτήσεων SLAs
- Εξ’ αποστάσεως διερεύνηση αιτημάτων, αποκατάσταση βλαβών για συγκεκριμένες υπηρεσίες και πελάτες
- Παρακολούθηση και διαχείριση συστημάτων πελατών με χρήση εργαλείων managed services
- Τήρηση διαδικασιών για τη σωστή κλιμάκωση μη εξυπηρετούμενων αιτημάτων στις αρμόδιες ομάδες (Level 2, Level 3)
- Reporting
Απαραίτητα Προσόντα:
- Πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ (ή ανάλογο του εξωτερικού) στο κλάδο Πληροφορικής / Τηλεπικοινωνιών
- Διαπιστωμένη εμπειρία 2 ετών σε αντίστοιχη θέση
- Πολύ καλή γνώση περιβάλλοντος Windows
- Πολύ καλή γνώση MS Office (excel, word)
- Άριστη γνώση Αγγλικών (προφορικά & γραπτά)
Επιθυμητά Προσόντα:
- Δυνατότητα εργασίας σε βάρδιες 24*7
Προσωπικά χαρακτηριστικά:
- Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες
- Ανεπτυγμένη ικανότητα εξυπηρέτησης πελατών
- Διάθεση για απόκτηση και μετάδοση γνώσεων
- Ικανότητα διάγνωσης, ανάλυσης και επίλυσης προβλημάτων
- Μεθοδικότητα και συνέπεια
- Ομαδικότητα και συνεργασία
- Δυνατότητα λήψης αποφάσεων
Η εταιρία προσφέρει:
- Άριστο εργασιακό περιβάλλον
- Προοπτικές εξέλιξης
- Συνεχή εκπαίδευση
- Πρόγραμμα ομαδικής ασφάλισης.