ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ:

Νέα

Office Administrator (Βόρεια Προάστια)

  • Γραμματειακή Υποστήριξη
  • Εξυπ. Πελατών / Tηλεπωλήσεις
  • Αθήνα

Δημοσιεύθηκε σήμερα

  • Πλήρης Απασχόληση
  •  
  •  

 

Adecco HR

Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης. H Adecco, για λογαριασμό πελάτη της, μεγάλης ελληνικής κατασκευαστικής εταιρείας, αναζητά άτομα για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης: 

 

Office Administrator (Βόρεια Προάστια)


Περιγραφή Θέσεων

  • Υποδοχή πελατών και διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου
  • Υποστήριξη προς τη διοίκηση και τους συνεργάτες του γραφείου
  • Υπεύθυνη γραφείου (συντονισμός καθαριότητας γραφείου, ανεφοδιασμός με αναλώσιμα, παραγγελίες κ.λ.π)
  • Ηλεκτρονική και έντυπη αρχειοθέτηση
  • Διαχείριση προγράμματος CRM και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

 

Προφίλ Υποψηφίων
•    Απόφοιτος/η Λυκείου/ΙΕΚ/ΤΕΙ/ΑΕΙ 
•    Αντίστοιχη προϋπηρεσία επιθυμητή
•    Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
•    Γνώση χειρισμού Η/Υ και εφαρμογών MS Office 
•    Οργανωτικές δεξιότητες και ομαδικό πνεύμα

Παροχές Εταιρείας
•    Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών 
•    Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας και συνεχής εκπαίδευση


Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνήσουμε με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση για να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη.

Για περισσότερες θέσεις εργασίας επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας www.adecco.gr και καταχωρίστε το βιογραφικό σας σημείωμα στη βάση μας. Για την καταχώριση του βιογραφικού σας στη βάση της Adecco προτείνεται η χρήση του Google Chrome

Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.