ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ:

Νέα

Credit Control & Collections Coordinator

  • Χρηματοοικονομικά
  • Αθήνα
  •  

Δημοσιεύθηκε σήμερα

  • Πλήρης Απασχόληση
  •  
  •  

 

GEP

Η GEP, η κορυφαία εταιρεία στον χώρο της Υγείας και Ασφάλειας στην Εργασία στην Ελλάδα αναζητά Credit Control & Collections Coordinator.

Η εταιρεία παρέχει υπηρεσίες υγείας και ασφάλειας σε περισσότερες από 2.500 εταιρείες και 250.000 υπαλλήλους σε όλη την Ελλάδα. Το όραμά της GEP είναι να γίνει η κουλτούρα Υγείας & Ασφάλειας πυλώνας ευημερίας και βιώσιμης ανάπτυξης για κάθε οργανισμό, κάθε εργαζόμενο, κάθε άτομο.

Το πάθος για ανάπτυξη και εξέλιξη, οδηγεί σε μια συνεχή έρευνα ταλαντούχων ανθρώπων που μπορούν να ενισχύσουν την αποστολή της εταιρείας, να εφαρμόσουν τη στρατηγική και να ταιριάζουν με το θετικό και ανθρωποκεντρικό εταιρικό προφίλ της.

Βασική Αποστολή Θέσης:

Σκοπός του Credit Control & Collections Coordinator είναι η διατήρηση σταθερότητας των ταμειακών διαθεσίμων της εταιρείας μέσω της συνεχής παρακολούθησης των υπολοίπων των πελατών, τον τακτικό προγραμματισμό εισπράξεων, τον εντοπισμό ληξιπρόθεσμων οφειλών, και την ανάληψη άμεσων ενεργειών για τη διευθέτηση τους.

Κύριες Αρμοδιότητες:

  • Παρακολούθηση εφαρμογής της πιστωτικής πολιτικής της εταιρίας.
  • Παρακολούθηση των υπολοίπων πελατών και την ενηλικίωση των τιμολογίων με βάση τους όρους πίστωσης.
  • Επικοινωνία με πελάτες για τη συμφωνία υπολοίπων, την ενημέρωση για τους όρους πίστωσης, τον ορισμό ημερομηνιών πληρωμής, και την τακτοποίηση ληξιπρόθεσμων οφειλών.
  • Καταχώρηση στο ERP/CRM των ενεργειών ανά πελάτη για την είσπραξη των οφειλών.
  • Έγκαιρη ενημέρωση / ανανέωση στο ERP/ CRM της κατάστασης πληρωμής και του debtor status των πελατών.
  • Αντιμετώπιση ερωτημάτων πελατών και επίλυση διαφορών αναφορικά με χρεώσεις, τιμολόγια, παράπονα, όρους πίστωσης.
  • Παρακολούθηση επισφαλών απαιτήσεων και διαχείριση / ανάθεση σε δικηγόρο
  • Ημερήσιος έλεγχος υπολοίπων / καρτελών πελατών/προμηθευτών 
  • Καταχώρηση εισπράξεων & πληρωμών και διαχείριση επιταγών/εμβασμάτων/μετρητών
  • Καταχώρηση λογιστικών εγγραφών
  • Καταχώρηση τιμολογίων συνεργατών / προμηθευτών
  • Ημερήσια συμφωνία ταμείου / τραπεζών
  • Αρχειοθέτηση παραστατικών

Requirements

Εκπαίδευση – Γνώσεις:  

  • Πτυχίο ΑΕΙ / ΤΕΙ στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, Οικονομικά, Λογιστική ή συναφές αντικείμενο
  • Καλή χρήση Excel, Word
  • Καλή γνώση Αγγλικών

Εμπειρία:

  • Εμπειρία 1 χρόνου σε ανάλογη θέση

Δεξιότητες Συμπεριφοράς:

  • Ικανότητα επικοινωνίας & συνεργασίας
  • Ικανότητα αποτελεσματικής διαπραγμάτευσης
  • Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση εσωτερικών και εξωτερικών συνεργατών
  • Προσανατολισμός στην ποιότητα
  • Οργανωτική ικανότητα
  • Ομαδικό πνεύμα
  • Ικανότητα αποτελεσματικής διαχείρισης & επίλυσης προβλημάτων
  • Αντοχή στην πίεση
  • Προσαρμοστικότητα

Benefits

  • Συνεχής εκπαίδευση
  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Ευχάριστο περιβάλλον
  • Περιβάλλον ίσων ευκαιριών
  • Πιστοποιημένος εργοδότης Great Place to Work