Payroll Specialist
- Χρηματοοικονομικά
- Οικονομική διεύθυνση
- Αθήνα
Δημοσιεύθηκε πριν άνω του 1 μήνα
- Πλήρης Απασχόληση
Payroll Specialist
Διεύθυνση Οργάνωσης και Προγραμματισμού, Τόπος απασχόλησης: Αθήνα
Σύντομη περιγραφή καθηκόντων: Έκδοση μισθοδοσίας. Διαχείριση εργατικών και ασφαλιστικών θεμάτων. Τήρηση αρχείων εργαζομένων.
Καθήκοντα:
- Ενεργή συμμετοχή στην έκδοση μισθοδοσίας (επεξεργασία στοιχείων μισθοδοσίας, υπολογισμός μισθοδοσίας, έκδοση και υποβολή ΑΠΔ)
- Διαχείριση εργασιακών σχέσεων (προσλήψεις, αποχωρήσεις, λήξεις συμβάσεων, μεταβολές κλπ.)
- Ηλεκτρονική υποβολή εντύπων σε δημόσιους οργανισμούς (Εργάνη, ΔΥΠΑ, ΕΦΚΑ)
- Διατήρηση αρχείων προσωπικού
- Παρακολούθηση παρουσιών / αδειών εργαζομένων
Απαραίτητα προσόντα:
- Πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με κατεύθυνση τα Οικονομικά
- Αποδεδειγμένη εμπειρία 5 ετών σε αντίστοιχη θέση
- Άριστη γνώση της Εργατικής και Ασφαλιστικής Νομοθεσίας
- Γνώση σε θέματα ελέγχων ΣΕΠΕ, ΙΚΑ, ΕΦΚΑ
- Πολύ καλός χειρισμός Π.Σ. «Εργάνη»
- Πολύ καλή γνώση MS Office
- Άριστη γνώση Ελληνικών & Αγγλικών (σε γραπτό & προφορικό λόγο)
Προσωπικά χαρακτηριστικά:
- Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες
- Διάθεση για απόκτηση και μετάδοση γνώσεων
- Δυνατότητα λήψης αποφάσεων
- Μεθοδικότητα και συνέπεια
- Ομαδικότητα και συνεργασία
- Εχεμύθεια
Η εταιρία προσφέρει:
- Άριστο εργασιακό περιβάλλον
- Προοπτικές εξέλιξης
- Συνεχή εκπαίδευση
- Πρόγραμμα ομαδικής ασφάλειας