ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ:

07/11

E-Commerce Content Creator Specialist & Customer Support (Σίνδος Θεσσαλονίκης)

  • Υπάλληλοι / Στελέχη Γραφείου
  • Εξυπ. Πελατών / Tηλεπωλήσεις
  • Σίνδος

Δημοσιεύθηκε πριν 2 εβδομάδες

  • Πλήρης Απασχόληση
  •  
  •  

 

ΤΕΧΝΟΜΑΤ ΑΕ

Η ΤΕΧΝΟΜΑΤ Α.Ε. είναι μία ταχύτατα αναπτυσσόμενη εταιρεία εμπορίας ηλεκτρολογικού και βιομηχανικού υλικού με επιτυχημένη πορεία ήδη 30 ετών και πανελλαδικό δίκτυο 16 καταστημάτων που συνεχώς επεκτείνεται.

Είμαστε μία ομάδα με πάθος, αφοσίωση και όραμα. Θέλουμε οι άνθρωποί μας να βρίσκονται σε ένα εργασιακό περιβάλλον που να  εμπνέονται, να προοδεύουν και ο καθένας να απολαμβάνει πραγματικά αυτό που κάνει.

Είσαι αυτό που ψάχνουμε!

  • Έχεις ομαδικό πνεύμα, θετική διάθεση και ενθουσιασμό.
  • Θέλεις να μαθαίνεις και να εξελίσσεσαι.
  • Η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών και το ήθος αποτελούν για εσένα βασικά επαγγελματικά χαρακτηριστικά.

 

E-Commerce Content Creator Specialist & Customer Support

Έλα στην ομάδα μας! # Σίνδος Θεσσαλονίκης

Ο/Η υποψήφιος/α για αυτή τη θέση θα είναι υπεύθυνος/η για την καταχώρηση και τη διαχείριση δεδομένων στο σύστημα του ηλεκτρονικού καταστήματος, τη δημιουργία και την ενημέρωση περιεχομένου στην ιστοσελίδα του καταστήματος, καθώς και την παροχή τηλεφωνικής εξυπηρέτησης στους πελάτες του καταστήματος.

Αρμοδιότητες

  • Καταχώρηση νέων προϊόντων στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
  • Ενημέρωση υφιστάμενων προϊόντων με νέες πληροφορίες (περιγραφές, φωτογραφίες, κλπ.).
  • Δημιουργία και ενημέρωση περιεχομένου στην ιστοσελίδα του καταστήματος.
  • Συγγραφή και επιμέλεια περιγραφών προϊόντων, κατηγοριών, και άρθρων για το blog του eshop.
  • Ανάρτηση φωτογραφιών και βίντεο προϊόντων.
  • Εξασφάλιση της ακρίβειας και της ποιότητας του περιεχομένου που δημοσιεύεται.
  • Ανάπτυξη και υλοποίηση στρατηγικών SEO για την αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας.
  • Έρευνα λέξεων-κλειδιών για την εύρεση ευκαιριών βελτιστοποίησης.
  • Ανάλυση ανταγωνισμού και παρακολούθηση των SEO πρακτικών τους.
  • Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων από πελάτες.
  • Παροχή πληροφοριών σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες του καταστήματος.
  • Επίλυση προβλημάτων και απαντήσεις σε ερωτήσεις πελατών.
  • Καταχώρηση παραγγελιών μέσω τηλεφώνου.
  • Υποστήριξη πελατών σε θέματα παραγγελιών, πληρωμών, και αποστολών.

Απαραίτητα Προσόντα

  • Απόφοιτος  ΑΕΙ σχολής Marketing / Digital Marketing.
  • Θα εκτιμηθούν γνώσεις Ηλεκτρολογίας και Αυτοματισμού.
  • Άριστη γνώση Η/Υ και εφαρμογών Office (Excel, Word).
  • Εμπειρία στη διαχείριση συστημάτων καταχώρησης δεδομένων και περιεχομένου.
  • Άριστη γνώση της Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας (προφορικά και γραπτά).
  • Θα εκτιμηθεί γνώση Photoshop – Illustrator.
  • Ικανότητα στη συγγραφή και επιμέλεια κειμένων.
  • Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες και ευχέρεια λόγου.
  • Εξυπηρετική διάθεση και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων.

Προσφέρουμε

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.
  • Άριστες συνθήκες εργασίας σε ένα σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον.
  • Προοπτικές εξέλιξης σε μία σταθερά αναπτυσσόμενη εταιρεία.
  • Συνεχής εκπαίδευση και ανάπτυξη μέσω του Technomat Education Center (TEC).

Επικοινώνησε μαζί μας για να δηλώσεις το ενδιαφέρον σου και να αποστείλεις το βιογραφικό σου.

*Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια στη διαχείριση των βιογραφικών σημειωμάτων σύμφωνα με τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (GDPR)/σε συμμόρφωση με την πολιτική απορρήτου της Εταιρείας ΤΕΧΝΟΜΑΤ Α.Ε.