ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ:

07/06

IT Support Engineer - End User Computing Solutions

  • Πληροφορική / Τηλεπικοινωνίες
  • Αθήνα
  •  

Δημοσιεύθηκε πριν 3 εβδομάδες

  • Πλήρης Απασχόληση
  •  
  •  

 

KSM

Description

Στην ΚSM, έχουμε ως αποστολή μας να είμαστε ο στρατηγικός συνεργάτης των εταιρειών σε θέματα Ανθρώπινου Δυναμικού και παράλληλά να συμβάλλουμε στην επαγγελματική εξέλιξη και ικανοποίηση των στόχων των υποψηφίων.  

Με γνώμονα τις θεμελιώδεις αξίες μας και μέσα από τις εξατομικευμένες πρακτικές μας, φροντίζουμε να φέρουμε κοντά τους εργαζόμενους και τις εταιρείες, δίνοντας και στις δυο κατευθύνσεις την υπηρεσία που θα συμβάλει στους στόχους και στις επιθυμίες τους, για ένα ποιοτικό και δημιουργικό μέλλον.   

Στο πλαίσιο αυτό, αναζητούμε για λογαριασμό πελάτη μας

IT Support Engineer - End User Computing Solutions 

Ρόλος:

  • Παρέχει τεχνική υποστήριξη σε χρήστες EUC, λύνοντας τεχνικά προβλήματα. 
  • Εγκαθιστά, διαμορφώνει & ενημερώνει λογισμικό & υλικό EUC. 
  •  Αντιμετωπίζει προβλήματα σύνδεσης, εκτύπωσης & δικτύου. 
  •  Παρέχει εκπαίδευση & καθοδήγηση στους χρήστες EUC. 
  • Συνεργάζεται με IT Solution Architects για την επίλυση σύνθετων προβλημάτων EUC. 

Requirements

Προφίλ Υποψηφίων:

Εκπαίδευση: 

Πτυχίο ή μεταπτυχιακό δίπλωμα σε Πληροφορική, Μηχανική, Διοίκηση Επιχειρήσεων ή συναφή τομέα. 

Εμπειρία: 

  • 2+ χρόνια εμπειρίας στην παροχή τεχνικής υποστήριξης σε χρήστες EUC. 
  • Γνώση και εμπειρία με EUC technologies, όπως desktops, laptops, mobile devices, operating systems, και software applications. 
  • Ικανότητα troubleshooting και επίλυσης τεχνικών προβλημάτων. 
  • Ισχυρές επικοινωνιακές και διαπροσωπικές δεξιότητες, ικανότητα να ερμηνεύει με σαφήνεια και συντομία τις τεχνικές πληροφορίες στους χρήστες.

Δεξιότητες: 

  • Προσανατολισμός στον πελάτη και ικανότητα παροχής άριστου customer service. 
  • Ικανότητα εργασίας εντός της ομάδας αλλά και ανεξάρτητα 
  • Ευχέρεια στην εκμάθηση και προσαρμογή σε νέες τεχνολογίες και λογισμικά. 
  • Ικανότητα τεκμηρίωσης και αναφοράς τεχνικών ζητημάτων. 

Επιθυμητές πιστοποιήσεις: 

  • CompTIA A+ 
  • CompTIA Network+ 
  • Microsoft Certified Solutions Expert (MCSE): Desktop Support 
  • Citrix Certified Associate (CCA)