Security Support Engineer
- Πληροφορική / Τηλεπικοινωνίες
- Αθήνα
Δημοσιεύθηκε πριν 9 ημέρες
- Πλήρης Απασχόληση
Security Support Engineer
Γενική Διεύθυνση Technology & Customer Operations, Τόπος απασχόλησης: Αθήνα
Σύντομη περιγραφή καθηκόντων: Εγκατάσταση και υποστήριξη λύσεων ασφάλειας πληροφοριών
Καθήκοντα:
- Τεχνική υποστήριξη πελατών σε υποδομές ασφάλειας (level2)
- Αναβάθμιση δυσεπίλυτων θεμάτων στον κατασκευαστή
- Follow up με τον πελάτη μέχρι την αποκατάσταση ομαλής λειτουργίας
- Συμμετοχή σε ομάδα έργων και παραμετροποίηση εξοπλισμού υποδομών ασφάλειας (Firewalls, IPS, Proxies, WAF, email security GWs)
- Τεκμηρίωση όπου επέρχονται μεταβολές (documentation)
- Συμμετοχή σε PoC
Απαραίτητα προσόντα:
- Πτυχίο ΑΕΙ-ΤΕΙ (ή ανάλογο εξωτερικού) στον τομέα της Πληροφορικής ή των Επικοινωνιών
- Εμπειρία 4 ετών σε αντίστοιχη θέση
- Πολύ καλή γνώση και εμπειρία τεχνολογιών και προϊόντων ασφάλειας πληροφοριών στα αντικείμενα Endpoint Security, Firewalls, IDS, Email Security, Web Proxy, Web Application Firewalling.
- Πολύ καλή γνώση δικτύων (LAN, WAN, Internet)
- Άριστη γνώση Ελληνικών & Αγγλικών (σε γραπτό & προφορικό λόγο)
- Πιστοποιήσεις σε τουλάχιστον ένα από τους οίκους Cisco, Checkpoint, Fortinet.
Πρόσθετα προσόντα:
- Πιστοποιήσεις διεθνών οργανισμών
- Μεταπτυχιακός τίτλος
Προσωπικά χαρακτηριστικά:
- Άνετη και αποδοτική επικοινωνία με πελάτες / συνεργάτες
- Δυνατότητα διαχείρισης περιστατικών υπό συνθήκες πίεσης
- Διάθεση για απόκτηση και μετάδοση γνώσεων
- Δυνατότητα λήψης αποφάσεων
- Μεθοδικότητα και συνέπεια
- Ομαδικότητα και συνεργασία
Η εταιρία προσφέρει:
- Άριστο εργασιακό περιβάλλον
- Προοπτικές εξέλιξης
- Συνεχή εκπαίδευση
- Πρόγραμμα ομαδικής ασφάλισης